Ocen strone

1

2

3

MATERIAŁ MARKETINGOWY

Pewnie zastanawiasz się, dlaczego warto podać numer telefonu lub adres e-mail podczas zawarcia umowy ubezpieczenia? Dziś wyjaśniamy, jak wiele zyskujesz udostępniając aktualne dane kontaktowe.

 

Internet bez granic

Wraz z rozwojem nowych technologii, zyskaliśmy więcej możliwości. Internet to wrota do cennych zasobów i obecnie jest jednym z najczęściej używanych kanałów informacyjnych. Czy wiesz, że w 2023 roku dostęp do Internetu posiadało, podobnie jak przed rokiem, 93,3% gospodarstw domowych? (dane pozyskane ze strony Głównego Urzędu Statystycznego)  Jak podaje CBOS w 2021 roku łącznie z telefonów komórkowych korzystało aż 96 proc. dorosłych Polaków.

Internet to również łatwa ścieżka do błyskawicznego załatwienia wielu urzędowych spraw. Dostęp do aktualnych danych kontaktowych oznaczają szybszy proces załatwienia sprawy.

InterRisk – bądźmy w kontakcie!

Do Centrum Rozliczeniowego InterRisk trafiają za pośrednictwem różnych kanałów dokumenty posprzedażowe, które są następnie rejestrowane. Po analizie całej dokumentacji niejednokrotnie okazuje się, że wymagany jest szybki i bezpośredni kontakt z Klientem. Są to między innymi sytuacje, które dotyczą nieczytelnych dokumentów, brakującego numeru konta do zwrotu niewykorzystanej składki, czy uzupełnienia brakującej dokumentacji.

Najczęściej wykorzystywaną ścieżką do wysyłki dokumentów jest droga elektroniczna. Jednak często się zdarza, że adres mailowy z którego wysłana jest korespondencja nie jest autoryzowanym adresem, który został potwierdzony przez klienta w trakcie zawarcia umowy ubezpieczenia. Dlatego dla sprawnego procesu załatwienia każdej sprawy, konieczny jest prawidłowy i aktualny adres mailowy, jak i telefoniczny.

W naszym wspólnym interesie jest zatem pozyskiwanie, jak i aktualizowanie danych kontaktowych naszych klientów. Zamiast wysyłać list możemy wysłać e-mail lub skontaktować się z Tobą telefonicznie, prosząc o szybkie uzupełnienie brakujących informacji i przesłanie nam ich drogą elektroniczną. To z pewnością przyspieszy załatwienie Twojej sprawy.

Warto o tym pamiętać, również w sytuacji, kiedy zmienisz swój adres mailowy czy numer telefonu, który wcześniej podałeś nam podczas zawierania Umowy. W takiej sytuacji wypełnij formularz „Zmiana lub uzupełnienie danych” na: www.interrisk.pl/formularze-online

Co zyskujesz jako klient?

Przede wszystkim możliwość szybkiego kontaktu pozwoli zaoszczędzić Twój czas i wpłynie pozytywnie na przebieg załatwienia danej sprawy. Zależy nam, aby każdy Klient InterRisk czuł się dobrze zaopiekowany. Maksymalnie szybki i bezpośredni kontakt z Tobą, zdecydowanie pomoże nam w załatwieniu wielu formalności i niezwłocznie otrzymasz informację na przykład w takich sprawach jak:

  • odnotowanie wpłaty,
  • kończąca się polisa i przypomnienie o przedłużeniu umowy,
  • zbliżający się termin zapłaty,
  • brak zapłaty składki,
  • naliczona kwota zwrotu,
  • podziękowanie za współpracę po zbyciu pojazdu.

Sprawna komunikacja elektroniczna, przyda się także, aby zasygnalizować ewentualne braki wymagające uzupełnienia, m.in. nieczytelne dokumenty, brakujący numeru konta do zwrotu niewykorzystanej składki czy brakująca dokumentacja.

Wspólnie zadbajmy zatem o jak najlepszą obsługę Twojej sprawy.