InterRisk dla Przyszłości

Wspieramy krwiodawstwo

  • Współpracujemy z #Ultrakrew od 2017 roku – promujemy krwiodawstwo przez aktywność fizyczną.
  • Przeznaczamy środki finansowe na zbiórki krwi.
  • W 2020 roku zebraliśmy prawie 400 litrów krwi.
  • Podczas akcji #Pokrewni:
    • zbieraliśmy krew w 5 miastach: Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy, Poznaniu i Warszawie;
    • przejechaliśmy ponad 1200 km i zebraliśmy krew od 99 osób;
    • przeszkoliliśmy prawie 200 osób z pierwszej pomocy.
dwie dłonie, jedna podaje drugiej serduszko
ico
400 litrów zebranej krwi
ico
zbiórka krwi w 5 miastach
ico
200 osób przeszkolonych

Zbieramy niepotrzebne ubrania

  • Od 2019 roku Uwalniamy swoją szafę!
  • Zamieniamy zebrane kilogramy ubrań na złotówki.
  • Przeznaczamy środki na naukę programowania i robotyki dla potrzebujących dzieci:
    • I edycja – ponad tona ubrań
    • II edycja – ponad 800 kg ubrań
    • III edycja – ponad tona ubrań
wnętrze szafy, wieszaki z ubraniami
ico
I edycja - 1058,97 kg
ico
II edycja - 800,38 kg
ico
III edycja - 1077,89 kg

Biegamy charytatywnie

  • Zorganizowaliśmy 6 Biegów Charytatywnych.
  • We wszystkich dotychczasowych biegach prawie 1000 osób wybiegało prawie 120 000 zł.
  • W 2020 roku:
    • biegaliśmy bezpiecznie hybrydowo z użyciem mobilnej aplikacji;
    • prawie 350 osób przebiegło około 2230 km;
    • przeznaczyliśmy prawie 45 000 zł na 8 organizacji pomocowych.
grupa biegaczy uśmiechnięty starszy pan finiszuje z rękoma w górze
ico
6 biegów charytatywnych
ico
ponad 7000 km
ico
prawie 120 tys. zł

InterRisk w trosce o Naturę

Dbamy o pszczoły

  • Chronimy ginące gatunki zwierząt.
  • Na dachu naszej siedziby w centrum Warszawy stoi pasieka 3 uli.
  • Nasza pszczela rodzina liczy około 100 000 pszczół.
  • Zebraliśmy już prawie 60 litrów miodu.
plaster miodu z pszczołami
ico
3 ule na dachu siedziby
ico
dom dla 100 000 pszczół
ico
60 litrów miodu

Paperless

  • Ograniczamy zużycie papieru dzięki digitalizacji.
  • Faktury i dokumenty procesujemy elektronicznie.
  • Naszym celem jest przejście na formę elektroniczną wszystkich możliwych form dokumentów.
  • Zachęcamy Partnerów i Klientów do kontaktu elektronicznego.
  • Nasze polisy można zawierać zdalnie.
  • Dajemy możliwość zlikwidowania szkód przez aplikację.
dziewczynka obejmująca pień drzewa
ico
Ograniczenie zużycia papieru
ico
Elektroniczny obieg faktur
ico
Likwidacja szkód przez aplikację
Sponsoring
Work-life balance
Klub Biegowy

Członkowie klubu biegowego w Tempie InterRisk spotykają cię podczas wspólnych zajęć sportowych na świeżym powietrzu. To nie tylko bieganie, ale także walking, nordic walking i ćwiczenia na siłowni plenerowej.

tabletki ułożone w napis covid-19 oraz strzykawki i leki
Pomoc w czasie epidemii

Opracowaliśmy nowy model pracy i kompetencji, wprowadziliśmy odpowiednią procedurę oraz zabezpieczenia: środki do dezynfekcji, maski, rękawiczki, pomiar temperatury. Powołaliśmy specjalny zespół, który ustala zasady, reaguje na zgłoszenia i na bieżąco prowadzi komunikację wspierającą zmiany.

grupa osób biegnących w wyścigu
Social Active Day

Działanie jednoczące pracowników, w szczytnym celu, realizowane przez spółki VIG. Od kilku lat spotykamy się podczas Biegu Charytatywnego. Zamieniamy kilometry na złotówki, które następnie przekazujemy wybranym organizacjom charytatywnym.

dłoń sięgająca jabłko ze skrzyni
Zdrowy poranek z InterRisk

Co roku w naszej firmie mamy okazję skosztować świeżych jabłek w ramach akcji Zdrowy Poranek z VIG Polska. Wszyscy pracownicy oraz przybywający do nas goście mogą poczęstować się zdrową przekąską. Jabłka dostępne są zarówno w Centrali, jak i innych jednostkach InterRisk.

widok na austriackie miasteczko góry jezioro
VIG Camp

Około 500 dzieci pracowników z 23 krajów europejskich spędza dwa tygodnie wakacji w Wiedniu, Wagrain, Marii Lankowitz czy Seeboden. Celem jest przekazanie wartości, które na co dzień towarzyszą pracy w grupie VIG – wzajemnego zrozumienia, solidarności i świadomości społecznej.

Rzecznik Klienta

W 2019 roku jako trzecie towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce powołaliśmy Rzecznika Klienta. Jego zadaniem jest pomaganie Klientom, gdy mierzą się z problemami związanymi z posiadaną polisą ubezpieczeniową na każdym etapie jej obsługi. Jednak Rzecznik dba także o dobro naszych pracowników i środowiska naturalnego.