InterRisk wdrożył inteligentną ścieżkę pomocy moto Assistance. Wystarczy przesłać zdjęcie tablic rejestracyjnych i numer telefonu – aby błyskawicznie wezwać pomoc na drodze. Automatyczną ścieżkę zgłoszeń stworzono we współpracy z Global Assistance Polska. To przykład rozwiązania, w którym wykorzystano sztuczną inteligencję. Wezwanie pomocy nie było jeszcze tak proste i szybkie!
– Nowe rozwiązanie umożliwia klientowi przejście przez cały proces rejestracji zgłoszenia i wezwania Assistance w zaledwie kilku prostych krokach. Wystarczy, że osoba wzywająca pomoc prześle zdjęcie tablic rejestracyjnych swojego pojazdu, a także numer telefonu przez formularz online dostępny na stronie InterRisk, a resztą zajmie się inteligentny system. Do rozpoznawania tablic rejestracyjnych ze zdjęcia została wykorzystana technologia AI. Dzięki temu, ubezpieczony w InterRisk może liczyć na szybką pomoc na drodze – wyjaśnia Daniel Kaliszuk, członek Zarządu InterRisk TU SA Vienna Insurance Group.
To przykład rozwiązania, które z jednej strony usprawnia obsługę, a z drugiej zapewnia klientom większe poczucie bezpieczeństwa.
– Automatyczne wykrywanie lokalizacji klienta przyspiesza wysłanie pomocy drogowej we wskazane miejsce. Inwestujemy w technologie, które realnie wpływają na komfort naszych partnerów i ich klientów oraz na efektywność procesów. Automatyczna ścieżka rejestracji zgłoszeń to kolejne nasze wdrożenie – obok Modułu Śledzenia Szkody – które usprawnia obsługę i zapewnia docelowym klientom poczucie bezpieczeństwa. To też dowód na to, że nie stoimy w miejscu, ale stale się rozwijamy, wprowadzając innowacje, które realnie zmieniają rynek usług assistance – mówi Michał Makarczyk, prezes zarządu Global Assistance Polska.
Numery tablic, w połączeniu z metadanymi EXIF, takimi jak lokalizacja pojazdu, trafiają do systemu. Po automatycznej weryfikacji danych w systemie polisowym, sprawa jest rejestrowana znacznie szybciej niż w tradycyjnej telefonicznej ścieżce zgłoszenia.
Nowe rozwiązanie wdrożone w InterRisk, umożliwia szybkie zgłoszenie kolizji, wypadku lub innych zdarzeń drogowych, znacznie skracając czas rejestracji zgłoszenia i wysłania pomocy na miejsce zdarzenia. Bez konieczności ręcznego wprowadzania numeru polisy, VIN i innych danych. Teraz system automatycznie wczytuje wszystkie niezbędne informacje.
Wezwanie pomocy nie było jeszcze tak proste i szybkie!