Ocen strone

1

2

3

MATERIAŁ MARKETINGOWY

Ciekawe szkolenia, dodatkowe narzędzia sprzedażowe, spotkania z dyrektorami departamentów, abonament aplikacji Avatar Agenta, konkurs dla Partnerów Programu – to tylko niektóre z benefitów przygotowanych dla agentów zaproszonych do tegorocznej edycji „Bądź Bliżej InterRisk”. Spotkania z agencjami zaplanowano w 19 miastach Polski.

Wystartowała druga edycja Programu „Bądź Bliżej InterRisk”. Firma przygotowała cykl spotkań z agentami ubezpieczeniowymi z całej Polski. Będą mieli oni okazję do poszerzenia swojej wiedzy  o ofercie produktowej InterRisk, jak i zapoznania się z  dodatkowymi  narzędziami wspierającymi ich codzienną pracę.

Pierwsza edycja Bądź Bliżej InterRisk” spotkała się z pozytywnym odbiorem i  przyniosła wspólny sukces. Zależy nam, aby nieustannie inwestować i dynamicznie rozwijać ofertę rozwiązań ubezpieczeniowych. Agenci wykonują ciężką pracę. Naszą rolą jest wspierać ich na każdym etapie sprzedaży polis. To ważne, aby doceniać, jak również służyć im pomocą. Stąd pomysł na taki projekt mówi Daniel Kaliszuk, członek Zarządu InterRisk.

„Bądź Bliżej InterRisk” w 19 miastach

„Bądź Bliżej InterRisk” to przykład  działania, które buduje partnerskie relacje i pomaga zacieśnić więzi na linii InterRisk-agent.
W tegorocznej akcji uczestniczy 20 agencji ubezpieczeniowych z całej Polski. Wśród uczestników „Bądź Bliżej InterRisk” znajdują się  zarówno pośrednicy mający biznesowe relacje z InterRisk od ponad 20 lat, jak i agenci ze znacznie krótszym stażem.

– W ubiegłym roku dynamika sprzedaży naszych ubezpieczeń w agencjach, które uczestniczyły w Programie, była znacząco wyższa niż w całej sieci współpracujących z nami firm.  Liczymy, że nasza inicjatywa także w tym roku spotka się z dużym zainteresowaniem i przyniesie wzajemne korzyści. Podczas spotkań stawiamy na otwartość i dialog –  wsłuchujemy się w potrzeby naszych partnerów i dostosowujemy nasze narzędzia, tak aby tworzyć  spersonalizowane rozwiązania dla każdego Partnera InterRisk – dodaje Dariusz Łojko, dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej InterRisk.

Pierwsze spotkania przedstawicieli departamentu sprzedaży detalicznej z agencjami w ramach Programu „Bądź Bliżej InterRisk” odbędą się 12 lutego w Katowicach, Mikołowie i Bielsku-Białej. Zapraszamy do śledzenia relacji na profilu Facebook InterRisk.