Ocen strone

1

2

3

MATERIAŁ MARKETINGOWY

Zaznamy już laureatów Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej (SOWU), której organizatorem była największa w Polsce multiagencja ubezpieczeniowa Unilink S.A. Kilkuset uczniów szkół podstawowych  z całego kraju przez ostatnie miesiące rywalizowało w szkolnych rozgrywkach. Najlepsi zostali właśnie nagrodzeni. InterRisk był jednym z Partnerów tego wydarzenia.

O Olimpiadzie

Blisko 500 nastolatków z całej Polski zgłosiło się w tym roku do udziału w Szkolnej Olimpiadzie Wiedzy Ubezpieczeniowej. To aż trzy razy więcej, niż w zeszłorocznej edycji. W rywalizacji startowali uczniowie klas 6-8 szkół podstawowych. W projekt aktywnie włączyli się również sami Agenci, którzy szeroko promowali olimpiadę, a także prowadzili lekcje dotyczące ubezpieczeń w szkołach.

– Cieszy nas tak duże zainteresowanie olimpiadą, która miała na celu propagowanie wiedzy ubezpieczeniowej wśród młodzieży. Jesteśmy zdania, że edukacja ubezpieczeniowa jest przejawem dbania i troski o klienta. Dlatego szczególne podziękowania należą się naszym ambasadorom akcji – Agentom Unilink, którzy bardzo zaangażowali się w projekt, m.in. przeprowadzając warsztaty ubezpieczeniowe w szkołach oraz promując zapisy do udziału w olimpiadzie. To lokalni bohaterzy, cieszymy się, że jako Unilink mogliśmy ich wesprzeć materiałami edukacyjnymi i promocyjnymi, by jeszcze mocniej zaistnieli wśród miejscowej społeczności – Agnieszka Błoch, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Unilink.

Jak poinformowali organizatorzy, poziom rozgrywek był bardzo wysoki. W ostatnim etapie olimpiady wzięło udział 115 uczniów, z czego aż 95 uczniów uzyskało wynik na poziomie minimum 90 procent. Laureatkami trzech pierwszych miejsc zostały uczennice z warszawskich szkół.

Zwycięzcy Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej

I miejsce

Ewa z Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 92 w Warszawie

II miejsce

Martyna ze Szkoły Podstawowej nr 150 w Warszawie

III miejsce

 Amelia ze Szkoły w Chmurze w Warszawie

Uczennice, które stanęły na podium, oprócz praktycznej wiedzy ubezpieczeniowej, zdobyły: smartwatcha firmy Garmin, drukarkę wielofunkcyjną HP, głośnik JBL oraz ubezpieczenie NNW.

Placówką, która zgłosiła najwięcej podopiecznych do udziału w olimpiadzie okazała się Szkoła Podstawowa nr 2 w Luboniu. W dniu 14 czerwca nastąpiło uroczyste przekazanie nagród. Szkoła otrzymała z rąk przedstawicieli Unilink oraz Partnerów projektu oprawioną w ramę koszulkę z autografiami siatkarzy drużyny Jastrzębski Węgiel, tegorocznego mistrza Polski oraz srebrnego medalisty europejskiej Ligi Mistrzów, a także profesjonalne piłki meczowe do gry w piłkę siatkową marki Mikasa. Natomiast uczniów, którzy reprezentowali szkołę w ubezpieczeniowych rozgrywkach, nagrodzono atrakcyjnymi zestawami gadżetów od organizatora i sponsorów.

InterRisk wśród Partnerów SOWU

Udział InterRisk w tym projekcie nie był przypadkowy. Spółka od wielu lat angażuje się w działania mające na celu edukowanie społeczeństwa w zakresie tematyki dotyczącej ubezpieczeń.

– Cieszymy się, że InterRisk był jednym z Partnerów Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej. Jestem przekonany, że wspólnie z Unilink i agentami, realnie przyczyniliśmy się do zwiększenia świadomości ubezpieczeniowej wśród młodego pokolenia.  – stwierdza Daniel Kaliszuk, Członek Zarządu InterRisk.

Pełna lista zwycięzców i laureatów olimpiady jest dostępna pod linkiem: https://unilink.pl/media/documents/Lista_wynikow_III_etapu_SOWU_1.pdf

Patronami medialnymi wydarzenia byli: Gazeta Ubezpieczeniowa i Dziennik Ubezpieczeniowy.