W wyborze ubezpieczenia kierowcy często zwracają uwagę na rankingi dostępne na rynku. Jednym z bardziej popularnych jest ten, który przygotowuje Rankomat.pl. Portal publikuje cyklicznie dane w tym zakresie. W ostatnim zestawieniu Rankomat.pl OC/AC 2024[1] w oparciu m.in. o opinie kierowców [TOP 10], InterRisk zajął pierwszą pozycję. Dziś piszemy szerzej na ten temat oraz o naszej ofercie dla zmotoryzowanych.
Ranking OC/AC 2024
Na stronie portalu Rankomat.pl Ranking ubezpieczeń OC w 2024 roku – Wybierz najlepszą polisę | Rankomat.pl ukazały się najnowsze dane dotyczące ubezpieczeń OC/AC. Na pierwszym miejscu znalazł się InterRisk. Klienci docenili nas za atrakcyjność oferty, łatwość likwidacji szkód i jakość kontaktu.
– Cieszy nas fakt, że po raz kolejny użytkownicy Rankomat.pl, którzy oddali głos w rankingu, uhonorowali InterRisk pierwszą lokatą. Dziękujemy za docenienie naszych usług. Zależy nam, aby oferta InterRisk szła zawsze w parze z jak najwyższą jakością obsługi, dlatego wsłuchujemy się w głosy Klientów i stale udoskonalamy nasze rozwiązania oraz procesy. – stwierdza Tomasz Rowicki, Członek Zarządu InterRisk TU SA Vienna Insurance Group.
Proces likwidacji szkód w InterRisk
Od wielu lat spółka konsekwentnie podnosi standardy obsługi w procesie likwidacji szkód, wierząc, że pozytywne doświadczenia Klientów na tym etapie mają potencjał budowania między nami wieloletniej, dobrej relacji. Do każdej szkody i zgłoszeń podchodzimy indywidualnie i elastycznie.
– Decyzję o wyborze trybu likwidacji pozostawiamy Klientom. Aplikacja mobilna, video-oględziny, naprawa bezgotówkowa w sieci warsztatów partnerskich, sprawny proces organizacji pojazdu zastępczego i usług assistance czy organizacja zbycia uszkodzonego pojazdu to tylko przykłady z szerokiej palety możliwości, jakie oddajemy do dyspozycji Klientów InterRisk. Równolegle udostępniamy pełną informację szkodową, odpowiadając na bieżąco na wszelkie zapytania. Całość procesu realizujemy w coraz krótszym czasie przy szybko rosnącym udziale Klientów, którzy coraz rzadziej zgłaszają zastrzeżenia (zarówno do technicznej oceny zakresu i wartości szkody, jak i samego procesu likwidacji). Tak wysoka ocena oparta na sprawozdaniu Rzecznika Finansowego utwierdza nas w przekonaniu, że jesteśmy na dobrym kursie i jednocześnie motywuje do dalszej, konsekwentnej pracy nad ciągłym doskonaleniem procesów w tym obszarze. – mówi Łukasz Mazurczak, Dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód InterRisk TU SA Vienna Insurance Group.
Pakiet korzyści dla kierowców w Pakiecie Auto+
Oferta Pakiet Auto+ to przede wszystkim elastyczność – Klienci mogą wybrać najlepsze ubezpieczenie dla siebie, komponując zakres ochrony oparty na sprawdzonych rozwiązaniach.
– Obecnie oferujemy aż 4 warianty AutoCasco: Autoryzowany, Partnerski, Kosztorysowy – w formule All Risk oraz Mini. Naszym atutem jest możliwość objęcia ochroną pojazdów do 20 roku eksploatacji. Klientom często rekomendujemy AutoCasco w wariancie Partnerskim – ponieważ daje to możliwość skorzystania z usługi Premium: bezgotówkowej naprawy w wysokiej klasy serwisie, 2-letniej gwarancji czy też pojazdu zastępczego na czas naprawy, dostarczonego w ramach usługi „door-to-door”. Ciekawym rozwiązaniem dla kierowców ze starszym pojazdem jest wariant Mini – ponieważ zapłacimy za auto skradzione czy zniszczone wskutek klęski żywiołowej. A Klient za wariant Mini zapłaci znacznie mniej niż za pełną ochronę AutoCasco w formule All Risk. – mówi Beata Ostrysz Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych InterRisk TU SA Vienna Insurance Group.
InterRisk na nieprzewidziane zdarzenia na drodze oferuje pełen wachlarz produktów – regularnie dopasowujemy ofertę do aktualnych oczekiwań Klientów. W ostatnich latach zauważyliśmy rosnące zainteresowanie usługami Assistance. Nasi Klienci mogą skorzystać z limitu holowania do 1500 km za granicą czy też z pojazdu zastępczego przyznanego na 14 dni. Świadczone przez nas usługi są kompleksowe – w przypadku awarii samochodu, Klient może liczyć także na zakwaterowanie w hotelu czy wsparcie w przejeździe do miejsca docelowego podróży.
Dla osób często podróżujących za granicę rekomendujemy zakup Ochrony Prawnej Wariant Auto. W przypadku nieprzewidzianego zdarzenia w trasie polisa w tym zakresie zapewni pomoc prawną w trudnych sytuacjach, na przykład kiedy nie z własnej winy zostaniemy ranni lub jeśli nasz samochód zostanie uszkodzony czy też jeśli zostaniemy oskarżeni o wykroczenie w ruchu drogowym. Uzyskamy także wsparcie prawnika, jeśli wejdziemy w spór umowny dotyczący naszego pojazdu. Również pomoc w sytuacji, gdy będzie grozić nam odebranie prawa jazdy.
W ramach ubezpieczenia Ochrony Prawnej pokrywamy koszty prawne do 100 000 zł. Suma ubezpieczenia dotyczy wszystkich przypadków, które miały miejsce w 12-miesięcznym okresie ubezpieczenia.
Pełny zakres Pakietu Auto+ jest dostępny pod linkiem: 👉 https://interrisk.pl/dla-ciebie-i-rodziny/pakiet-auto/
Rzecznik Klienta InterRisk podsumowuje
Celem rankingu Rankomat.pl jest pomoc Klientom w wyborze oferty ubezpieczeniowej. Klasyfikacja powstaje w oparciu o oceny Klientów oraz o dane ze Sprawozdania Rzecznika Finansowego, z uwzględnieniem udziału w rynku.
Warto także wspomnieć, że InterRisk został uznany jedną z najbardziej przyjaznych firm, jeśli chodzi o proces obsługi klienta według – patrz Ranking ubezpieczycieli – Motopedia (otomoto.pl).
– Oceny Klientów są najlepszą oceną jakości działania każdej firmy, niezależnie od branży. Czujemy się wyróżnieni, że w rankingach firm ubezpieczeniowych Klienci plasują nas na 1. miejscu. W 2023 roku skróciliśmy czas likwidacji i uprościliśmy jej proces, dzięki czemu Klienci szybciej otrzymują odszkodowania. Włożyliśmy dużo pracy w poprawę kontaktu z Klientami, uprościliśmy dziesiątki dokumentów, stawiamy na profesjonalizm i empatię. – dodaje Anna Krajewska-Horosz, Rzecznik Klienta InterRisk TU SA Vienna Insurance Group.
Jak zaznaczają sami autorzy rankingu, idealny ranking nie istnieje. Można jednak skorzystać ze sprawdzonych wskazówek, które będą pomocne przy wyborze i zakupie obowiązkowego ubezpieczenia samochodu OC lub pakietu OC i AutoCasco.
[1] Pozycja na dzień 11.04.2024 r. Ranking powstaje w oparciu o sprawozdanie Rzecznika Finansowego oraz opinie Klientów poszczególnych Towarzystw Ubezpieczeniowych – dane z okresu Q1-Q3 2023 r.