InterRisk uruchomił nową platformę IRON. Powstała we współpracy z agentami ubezpieczeniowymi, którzy wezmą także aktywny udział w towarzyszącej jej kampanii informacyjnej. Narzędzie już jest dostępne i umożliwia szybkie i wygodne zawieranie ubezpieczeń w ramach Pakietu AUTO+. Kolejne moduły i funkcjonalności będą dodawane sukcesywnie. Największe zalety platformy InterRisk to bezpieczeństwo, szybkość działania i wysoka efektywność.
IRON – mocny sojusznik agenta w sprzedaży polis
Celem InterRisk było stworzenie efektywnego rozwiązania, które będzie wspierać agentów w ich codziennej pracy, a w przyszłości również klientów. Taką funkcję ma pełnić IRON – nowa Platforma Interakcji InterRisk.
– Cyfrowa transformacja jest jednym z filarów strategii Vienna Insurance Group. Zapewnienie rozwiązań technologicznych przyjaznych użytkownikowi ma obecnie kluczowe znaczenie i jest jednym z czynników decydujących o sukcesie biznesowym. Życzę InterRisk udanego wdrożenia i znaczącego rozwoju biznesu oraz bardzo dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w projekt. Takie inicjatywy są dowodem na to, że innowacja i skuteczność idą u nas w parze – stwierdza Harald Riener, członek Zarządu Vienna Insurance Group AG Wiener Versicherungsgruppe i przewodniczący Rady Nadzorczej spółek VIG w Polsce.
IRON może pochwalić się wieloma praktycznymi funkcjonalnościami. Intuicyjny panel użytkownika powstał zgodnie z zasadami projektowania UX. Całość wyróżnia minimalistyczny design. Prosta ścieżka i intuicyjny kokpit zapewniają łatwość poruszania się po platformie. Automatyczne zaciąganie danych klienta i kompresowanie zdjęć, możliwość porównania wariantów na jednym ekranie, a także możliwość wysyłki oferty bezpośrednio z poziomu IRON gwarantują oszczędność czasu.
– IRON to nasza odpowiedź na potrzeby rynku. Zależało nam, aby zapewnić naszym agentom i klientom cyfrowy komfort w codziennych wyzwaniach. To dopiero początek – traktujemy tę platformę jako solidny fundament do dalszego rozwoju
i wdrażania nowych funkcjonalności. Niezmiennie koncentrujemy się na innowacjach, inwestując w nowoczesne i bezpieczne rozwiązania – mówi Piotr Narloch, prezes InterRisk TU SA Vienna Insurance Group.
Głos agentów ma znaczenie
Kluczowym elementem podczas tworzenia nowej platformy InterRisk była ścisła współpraca z agentami i menadżerami sprzedaży. Aż 170 z nich wzięło udział w warsztatach i testach, dzieląc się swoimi doświadczeniami i oczekiwaniami. To ich perspektywa ukształtowała ostateczny kształt narzędzia – funkcjonalnego, intuicyjnego i realnie wspierającego codzienną pracę.
– Dzięki tak bliskiej współpracy InterRisk i pośredników możliwe było zaproponowanie intuicyjnej ścieżki. Chcieliśmy, aby IRON był narzędziem skrojonym na miarę oczekiwań naszych agentów. Jako najważniejsze wskazali oni: skrócenie czasu przygotowywania oferty, dostęp do większej liczby baz danych, szybką kalkulację oraz prostotę rozwiązania. Wszystkie te kwestie, jak i wiele innych, zostały przez nas uwzględnione w trakcie projektowania narzędzia. W efekcie powstała w pełni intuicyjna platforma, która posiada m.in. automatyczne zaciąganie danych, opcję porównywania wariantów w ramach jednej oferty, innowacyjną APK czy uproszczony wydruk oferty i polisy – podkreśla Daniel Kaliszuk, członek Zarządu InterRisk TU SA Vienna Insurance Group odpowiedzialny za pion sprzedaży ubezpieczeń.
Bezpiecznie z IRON
IRON to narzędzie, które ma zrewolucjonizować sposób pracy agentów. Logowanie do systemu jest dwuetapowe, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie operacyjnej odporności cyfrowej (DORA).
– IRON umożliwia agentom szybsze i bardziej efektywne działanie. Dodam, że jesteśmy jednym z pierwszych Towarzystw Ubezpieczeniowych w Polsce, które wprowadziło podwójne uwierzytelnianie w dostępie do platformy. Zapewnia najwyższy poziom zabezpieczenia danych naszych agentów i klientów. Bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem – zaznacza Martin Stenitzer, członek Zarządu InterRisk TU SA Vienna Insurance Group odpowiedzialny za obszar IT.
Pakiet AUTO+ na start – kolejne moduły już wkrótce!
Obecnie agenci mają dostęp do Pakietu AUTO+, który umożliwia sprawne tworzenie ofert ubezpieczeń komunikacyjnych. – W pierwszej kolejności została udostępniona sekcja ubezpieczeń komunikacyjnych, które jak pokazują doświadczenia naszych agentów, zajmują najwięcej czasu w ich codziennej pracy. Z pewnością przyczyni się to do zwiększenia efektywności i komfortu pracy naszych partnerów – dodaje Martin Stenitzer.
Przed InterRisk dalszy rozwój platformy. Zgodnie z metodyką Agile, IRON będzie rozwijany stopniowo. Tak, aby każda nowa funkcjonalność była w pełni dopracowana i dostosowana do realnych wymagań agentów. Spółka tworzy zintegrowane narzędzie, w którym będą dostępne wszystkie rozwiązania ubezpieczeniowe InterRisk, a docelowo również panel obsługi dla klienta.