Ocen strone

1

2

3

MATERIAŁ MARKETINGOWY

Za nami pierwszy etap Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej. W wydarzeniu wzięło udział blisko 500 nastolatków z całej Polski. To trzy razy więcej, niż w zeszłorocznej edycji! InterRisk został Partnerem tego wydarzenia. Już wkrótce poznamy laureatów szkolnych rozgrywek.

Projekt ma na celu edukację ubezpieczeniową wśród młodzieży. W rywalizacji startują uczniowie klas 6-8 szkół podstawowych. Każdy z etapów Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej odbywa się w formie testu online. Obecnie podsumowano wyniki pierwszej rundy szkolnych rozgrywek. Do następnego etapu awansowało każde dziecko, które zdobyło co najmniej 16 pkt, czyli 80 procent poprawnych odpowiedzi. Udało się to 136 uczestnikom. Wyniki są dostępne na stronie internetowej organizatora https://bit.ly/3nxMOH0.

– Pierwszy etap rywalizacji stał na bardzo wysokim poziomie. Widać było duże zaangażowanie nie tylko ze strony uczestników, ale również Agentów, którzy aktywnie włączyli się w promowanie wydarzenia oraz prowadzenie ubezpieczeniowych lekcji w szkołach. Możemy mówić o sukcesie organizacyjnym, gdyż udało nam się potroić liczbę uczestników poprzedniej edycji. mówi Monika Zdziarska, Menedżer ds. Marketingu z multiagencji Unilink S.A.

Następny etap odbędzie się 25 kwietnia o godzinie 16:00. Do finału awansują wszyscy, którzy uzyskają co najmniej 17 pkt. (85 proc.) w drugim etapie Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej. Podczas finałowej rywalizacji poznamy również zwycięską szkołę, w której zapisało się najwięcej uczestników olimpiady. Placówka w nagrodę otrzyma pamiątkową koszulkę z autografami najlepszych zawodników Polskiej Ligi Siatkówki, która zostanie oprawiona w ramę z logotypami Partnerów projektu.

 

Edukujemy o ubezpieczeniach

Organizatorem olimpiady jest największa w Polsce multiagencja ubezpieczeniowa Unilink S.A. InterRisk został jednym z Partnerów Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej. Misją ubezpieczyciela jest szeroka edukacja społeczeństwa w zakresie tematyki dotyczącej ubezpieczeń, w tym promocja wiedzy o ubezpieczeniach wśród ludzi młodych.

Na zwycięzców szkolnej rywalizacji czekają zestawy upominków i wiele cennych nagród, m.in. smartwatch firmy Garmin, drukarka wielofunkcyjna HP, głośnik JBL, ubezpieczenie NNW. Natomiast szkoła z największą liczbą zgłoszonych podopiecznych do udziału w turnieju otrzyma profesjonalne piłki Mikasa oraz koszulkę z autografiami najlepszych siatkarzy Polskiej Ligi Siatkówki.

 

Patroni medialni wydarzenia: Gazeta UbezpieczeniowaDziennik Ubezpieczeniowy.

Link do strony: Ogólnopolska Szkolna Olimpiada Wiedzy Ubezpieczeniowej – Unilink.pl