Ocen strone

1

2

3

MATERIAŁ MARKETINGOWY

Szczególną i wyjątkową grupą klientów InterRisk są rodzice i dzieci, w tym oczywiście młodzież i studenci. Co roku, nasze polisy chronią w Polsce około 2 milionów młodych klientów. Również tegoroczna oferta została tak skonstruowana, aby odpowiadała na różne potrzeby młodego pokolenia Polaków. Z naciskiem na innowacyjne rozwiązania.

 

Wszechstronna ochrona

Ubezpieczenie InterRisk EDU Plus jest odpowiedzią na najważniejsze zagrożenia, na jakie są obecnie narażeni młodzi ludzie. Analizujemy je i oferujemy rozwiązania, które  mają wspierać ich w trudnych sytuacjach. Nowym, bardzo poważnym problemem staje się internet, m.in. z uwagi na ograniczenie aktywności dzieci, co z kolei wpływa negatywnie na stan zdrowia. Obecnie według danych Narodowego Funduszu Zdrowia z powodu nadmiaru kilogramów cierpi w Polsce 31% chłopców i 20% dziewczynek, a z otyłością zmaga się już 13% chłopców i 5% dziewczynek. Kolejnym negatywnym zjawiskiem, na które napotykają dzieci w związku z korzystaniem z sieci, jest hejt i mowa nienawiści. Aż 60,5% przemoc – 39,6%, nagość i akty seksualne – 43,3%***. W zakresie ubezpieczenia EDU Plus jest pomoc psychologiczna, prawna i informatyczna w opcji „Stop Hejt”.

Jesteśmy przekonani o atrakcyjności naszego pakietu ubezpieczeniowego, ponieważ powstał po konsultacjach z rodzicami, jak i ze środowiskiem edukacyjnym. EDU Plus, ubezpieczenie dla dzieci i młodzieży, doskonale spełnia swoje zadanie, wspierając najważniejsze obszary życia naszych pociech. Potocznie to ubezpieczenie nazywane jest szkolnym i słusznie, bo aż 78,2% interwencji medycznych w grupie wiekowej 0-17 lat miało miejsce na terenie szkoły*mówi Katarzyna Rudzka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych w InterRisk.

InterRisk regularnie prowadzi badania satysfakcji ubezpieczonych, którzy zlikwidowali u nas szkody. Sprawdzamy każdy element procesu – od momentu zgłoszenia szkody do wypłaty odszkodowania, w tym także ocenę poziomu empatii i zaangażowania naszych pracowników.

84% klientów InterRisk uznało proces likwidacji szkody za łatwy i prosty. Wysoko zostały ocenione kompetencje i zaangażowanie naszych likwidatorów – aż 79% badanych uznało je za bardzo dobre i dobre. Doceniony zostały także krótki czas wypłaty odszkodowania.****

Szczególnym powodem do dumy jest fakt, że 71% klientów, którzy zlikwidowali u nas szkody, zadeklarowało, że ponownie kupi ubezpieczenia InterRisk. I jest to wynik lepszy, niż wynik całego rynku.powiedziała Anna Krajewska-Horosz, Rzecznik Klienta InterRisk.

Przed nami kolejny rok szkolny. Zarówno przed naszymi ubezpieczonymi, jak i przed nami wiele sprawdzianów. Życzymy wszystkim osiągnięcia jak najlepszych wyników pod parasolem ochrony InterRisk!

 

* Dane GUS za 2023r. – Pomoc doraźna i ratownictwo medyczne w 2023 roku

** Żródło: https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/prezentacja-raportu-cukier-otylosc-konsekwencje,7296.html

*** Żródło: https://uke.gov.pl/blog/jak-mlodzi-uzytkownicy-korzystaja-z-uslug-telekomunikacyjnych-wyniki-badania-dzieci-i-rodzicow,70.html)

****Badanie wykonane przez Instytut badawczy IQS Satysfakcja z procesu likwidacji szkody w InterRisk – 1Q 2024