Ocen strone

1

2

3

MATERIAŁ MARKETINGOWY

13 października br. odbyło się losowanie Nagrody Głównej podczas Wielkiego Finału Loterii „eZdrapka – Festiwal Nagród” InterRisk. To już 5. edycja tej popularnej wśród agentów ubezpieczeniowych loterii. InterRisk przygotował w tym roku rekordową pulę, bo aż 10 tysięcy nagród, w tym Nagrodę Główną – Hyundai i20! Podczas losowania w Warszawie emocje sięgnęły Zenitu. 

 

O loterii

W tym roku w Loterii eZdrapka – Festiwal Nagród InterRisk wzięło udział aż 9842 pośredników ubezpieczeniowych. Mógł wziąć w niej udział każdy agent InterRisk, który poprawnie wystawił i zatwierdził polisę na iPortalu. Ostatnim etapem było zdrapanie kursorem wszystkich pól eZdrapki. Pośrednicy, którzy ujrzeli na ekranie 3 takie same obrazki, wygrywali nagrodę.

W tym roku InterRisk przygotował aż 10 tysięcy nagród, w tym 50 kamer samochodowych, bony podarunkowe do wybranych sklepów (Empik, Allegro, Rossmann, RTV Euro AGD, Żabka, Decathlon) oraz Nagrodę Główną – Hyundai i20!

Znamy już zwycięzcę!

Do losowania finałowego zakwalifikowało się w sumie 188 994 zgłoszeń. Piątek 13-ego okazał się szczęśliwy dla Pana Michała Drawerta z agencji Ubezpieczenia A. Chmielewski, który został szczęśliwym posiadaczem nowego samochodu Hyundai i20! Polisa została wystawiona w Oddziale Białystok. Laureat Nagrody Głównej nie krył swojego ogromnego zaskoczenia.

Gdy otrzymałem telefon, że wygrałem samochód w loterii InterRisk nie kryłem ogromnego zaskoczenia! Pierwsze moje słowa: niemożliwe!!! A jednak!  Piątek trzynastego zdecydowanie został odczarowany w moim przypadku. Cieszę się ogromnie z nagrody, nowy samochód z pewnością bardzo dobrze wykorzystam. powiedział Pan Michał Drawert z agencji Ubezpieczenia A. Chmielewski.

W tej edycji został pobity rekord zarówno, jeśli chodzi o liczbę osób zdrapujących, jak i wylosowanych nagród.

– Gratulujemy wszystkich wygranych! W imieniu InterRisk, serdecznie dziękuję Państwu za tak liczny udział i ogromne zainteresowanie. – powiedział Dariusz Łojko, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej InterRisk podczas finałowego losowania w Warszawie.

Edukacja to podstawa

Bardzo istotnym elementem loterii była edukacja związana z poprawą bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Wśród nagród było również 50 kamer samochodowych Nextbase. W ramach akcji promocyjnej dla pośredników ubezpieczeniowych przygotowano ofertę promocyjną 30% zniżki na zakup produktów marki Nextbase, z której mogli skorzystać również Klienci.

Bardzo doceniamy pracę naszych agentów, lecz chcę podkreślić, że loteria to nie tylko budowanie  partnerskiej współpracy. To również silny nacisk na przekazywanie treści edukacyjnych, gdzie bezpieczeństwo jest na pierwszym miejscu. Promocja właściwych postaw na drodze, to tylko jeden z przykładów działań, które prowadzimy. –  stwierdza Daniel Kaliszuk, Członek Zarządu InterRisk.

InterRisk wkrótce przygotuje relację z przekazania samochodu Hyundai i20. Tymczasem zaprasza do śledzenia firmowych profili w social mediach, gdzie pojawi się relacja z wręczenia Nagrody Głównej.