Ocen strone

1

2

3

MATERIAŁ MARKETINGOWY

Twoje mienie zostało uszkodzone w wyniku złych warunków pogodowych? Przygotowaliśmy krótki poradnik jakie kroki powinieneś podjąć w pierwszej kolejności i jak zgłosić szkodę, aby ograniczyć formalności i przyspieszyć wypłatę odszkodowania.

 

Jesteś klientem indywidualnym? Pamiętaj o ważnych krokach!

1. Krok: : Zabezpiecz swoje mienie

Gdy tylko będzie to możliwe, i gdy już powrócisz do swojego mieszkania/ domu, zabezpiecz swoje mienie, aby uniknąć dalszych zniszczeń.

2. Krok: Przygotuj dokumentację fotograficzną

W przypadku, gdy będzie to konieczne, dokonaj szybkiej naprawy, pamiętaj jednak, aby wcześniej sfotografować wszystkie uszkodzenia – wystarczą zdjęcia telefonem komórkowym

3. Krok: Zgłoś szkodę

  • Przez stronę internetową zgłoszenie.interrisk.pl – to najszybsza ścieżka!
  • Telefonicznie: pod numerem telefonu: +48 22 575 25 25 – jednak mimo zwiększenia obsady infolinii czas oczekiwania może być wydłużony –dzwoni do nas wielu poszkodowanych.
  • W jednym z mobilnych punktów do zgłaszania szkód, które pojawią się na zalanych terenach, jak tylko otrzymamy pozwolenie na ich postawienie. Punkty będą odpowiednio oznaczone.

4. Krok: Uporządkuj teren

Uprzątnij miejsce szkody, lecz, o ile to możliwe, pozostaw zniszczone przedmioty w jednym miejscu do czasu przybycia rzeczoznawcy.

Jesteś klientem korporacyjnym? Oto wytyczne:

1. Krok: zabezpiecz mienie

Aby uniknąć dalszych uszkodzeń, podejmij działania zmierzające do minimalizacji zakresu szkody, wykonaj w miarę możliwości dokumentację zdjęciową z miejsca zdarzenia i powstałych uszkodzeń,

2. Krok: Zgłoś szkodę

Na adres mailowy dla szkód korporacyjnych InterRisk TU S.A.: szkody.korporacyjne@interrisk.pl i dołącz posiadaną dokumentację lub zdjęcia,

3 . Krok: Zgromadź faktury i rachunki

Za zakup materiałów potrzebnych do naprawy lub ochrony mienia,

4. Krok: Uporządkuj teren

Posprzątaj teren, zabezpiecz uszkodzone mienie (o ile to możliwe) do ewentualnych oględzin rzeczoznawcy (decyzję o oględzinach podejmiemy po otrzymaniu zgłoszenia szkody),

5. Krok: Skorzystaj z uproszczonej ścieżki

Skorzystaj z uproszczonej formy rozliczenia szkody, zgodnie z zapisami klauzuli uproszczonej, która została włączona w zakres polisy. Jednocześnie informujemy, że z uwagi na zwiększoną liczbę zgłoszeń na naszą skrzynkę mailową, czas oczekiwania na odpowiedź po zgłoszeniu szkody może być wydłużony.

 

Dokładamy starań, aby w tak trudnej sytuacji zapewnić Klientom jak najlepszą obsługę:

  • Uruchomiliśmy uproszczoną ścieżkę likwidacji szkód
  • Zwiększyliśmy limity kompetencyjne dla likwidatorów
  • Zachęcamy klientów do zgłaszania szkód online – to oszczędność czasu i minimum formalności
  • Wypłacamy odszkodowania na podstawie dokumentacji zdjęciowej
  • Zwiększyliśmy obsadę i wydłużyliśmy godziny pracy Infolinii
  • Przekierowaliśmy rzeczoznawców z innych rejonów Polski na tereny objęte powodzią
  • Prowadzimy kampanię informacyjną dla Agentów i Klientów

Pamiętaj, że jeśli potrzebujesz szybkiej zaliczki na poczet odszkodowania możesz wnioskować o nią przy zgłoszeniu swojej szkody. O terminie wypłaty zaliczki będziemy informować indywidualnie.