Ocen strone

1

2

3

MATERIAŁ MARKETINGOWY

                                                             

PUMA i InterRisk wystartowały we wspólnej kampanii co-brandingowej „Powered by PUMA, Protected by InterRisk”, w której na pierwszym planie pojawia się postać Adrianny Sułek-Schubert, polskiej lekkoatletki specjalizującej się w wielobojach. Obie marki przygotowały wspólną komunikację dotyczącą jej przygotowań do startu w Paryżu.

PUMA i InterRisk wspierają Adriannę Sułek-Schubert, halową wicemistrzynię świata w pięcioboju, wicemistrzynię Europy w siedmioboju oraz wielokrotną mistrzynię Polski. Hasło wspólnej kampanii Powered by Puma, Protected by InterRisk ma zwracać uwagę na potencjał obu marek w kontekście sportowych wyzwań. Komunikacja marketingowa skupia się wokół Ady Sułek-Schubert i jest prowadzona w social mediach.

– Nowa inicjatywa to wyraz naszego nieustającego wsparcia dla Ady, która w ubiegłym roku została naszą Ambasadorką. Liczymy, że poprzez aktywności  zaplanowane w mediach społecznościowych napędzimy ją z mocą PUMY do działania, dodając zarazem motywacji podczas ciężkich treningów i dopingując do sportowych zmagań podczas tegorocznych zawodów w Paryżu. stwierdza Daniel Kaliszuk, członek zarządu InterRisk.

Ada w drodze po marzenie

Na początku 2024 roku Ada została mamą, lecz nie zrezygnowała ze swoich marzeń i podjęła wyzwanie pogodzenia nowych obowiązków z trudem przygotowań do występu w Paryżu. Już w czerwcu wystartowała w Memoriale Ireny Szewińskiej, który jest zaliczany do World Athletics Continental Tour Gold Światowej Federacji Lekkiej Atletyki. Wzięło
w nim udział wielu znakomitych polskich lekkoatletów, którzy intensywnie budują swoją formę na paryskie zawody. Nasza Ambasadorka zaprezentowała się w świetnej kondycji w pierwszym starcie po narodzinach dziecka.

Udział w zawodach w Paryżu to ogromna motywacja dla każdego sportowca do wielogodzinnych treningów, w drodze po jak najlepszy wynik. Za mną wiele miesięcy intensywnych przygotowań i determinacji. Z pewnością dam z siebie wszystko! – stwierdza Adrianna Sułek-Schubert, Ambasadorka InterRisk.

Powrót do formy, opieka nad synkiem i intensywne treningi na drodze do tego prestiżowego wydarzenia, wymagają od Adrianny na pewno wiele wysiłku i wyrzeczeń.

– W tym pełnym wyzwań czasie na pewno przyda się naszej Ambasadorce  wsparcie – im więcej motywacji, tym lepiej. I tu zadanie dla nas, partnerów Ady, którzy towarzyszą jej w realizacji wielkiego marzenia. – dodaje Daniel Kaliszuk.