InterRisk daje możliwość bezgotówkowej obsługi płatności za swoje polisy na terminalach płatniczych TubaPay. Agenci oferujący polisy InterRisk mogą przyjmować bezpośrednie i bezgotówkowe opłaty za składki już od 31 lipca.
Polacy coraz chętniej płacą bezgotówkowo. Sytuacja epidemii pokazała, jak ważna jest ta forma płatności. Stała się najbardziej preferowaną zarówno przez Klienta, jak i sprzedawcę. InterRisk, rozumiejąc zmieniające się potrzeby rynku, zdecydował się na rozwojowy krok w stronę przyszłości i udostępnił agentom bezpieczną formę obsługi Klientów i pobierania opłat za polisy.
Zależy nam, aby nasi Pośrednicy czuli się bezpiecznie i komfortowo w kontaktach z Klientem, co jest istotne zwłaszcza w obecnej sytuacji. Kładziemy nacisk, aby coraz bardziej usprawniać procesy,
w których uczestniczą. Usługa TubaPay pomoże naszym Pośrednikom w sprzedaży i rozliczeniach. Jesteśmy przekonani, że bezgotówkowe płatności to przyszłość zarówno dla branży ubezpieczeniowej, jak i pozostałych uczestników rynku – mówi Daniel Kaliszuk, Członek Zarządu InterRisk.
TubaPay to rozwiązanie płatnicze stworzone specjalnie dla agentów i Towarzystw Ubezpieczeniowych. Bardzo mnie cieszy, że tak wspaniały partner, jak InterRisk, dołącza do naszej platformy. Z tej okazji mamy przygotowany specjalny program promocyjny dla agentów zamawiających terminale TubaPay za pośrednictwem InterRisk. Płatności na terminalu to komfort i bezpieczeństwo Klienta oraz wsparcie w procesie oferowania, sprzedaży i zakupu polisy – dodaje Cezary Świerszcz, prezes Bacca, czyli dostawcy TubaPay.
Bezpośrednie płatności za polisy InterRisk na terminalach TubaPay są dostępne od 31 lipca.
O dokładnym czasie dostępności Partnerzy będą informować na swoich stronach internetowych i pozostałych kanałach komunikacji.
InterRisk TU SA
Vienna Insurance Group