MATERIAŁ MARKETINGOWY
12.03.2021
Ubezpieczenie samochodu

Pakiet assistance. Czego można oczekiwać w ramach pomocy ubezpieczyciela

Panuje powszechne przekonanie, że zakres usług pomocowych to holowanie, gdy niemożliwe okaże się kontynuowanie jazdy, uruchomienie auta zimą po wyczerpaniu akumulatora, pomoc w przypadku przegrzanego silnika czy zmiana koła. Elementów assistance jest jednak znacznie więcej.

Decyzja o zakupie ubezpieczenia Assistance powinna być podyktowana zakresem ochrony ubezpieczeniowej. W zależności od wybranego wariantu w przypadku awarii czy wypadku możemy liczyć m.in na usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia i pokrycie kosztów drobnych części do 100 zł, holowanie pojazdu, dostarczenie paliwa, pojazd zastępczy czy zorganizowanie i pokrycie kosztów parkingu, przy zdarzeniu powstałym poza godzinami pracy warsztatu. W wariancie Standard i Premium Klienci InterRisk mogą także liczyć na transport zwierzęcia do najbliższego hotelu dla zwierząt lub lecznicy. Poszkodowany może także skorzystać z pomocy InterRisk w poinformowaniu osoby bliskiej o wypadku.

W InterRisk proponujemy 3 warianty ubezpieczenia Assistance:

  • Wariant Start dodawany bezpłatnie do OC niezależnie od wieku pojazdu.
  • Wariant Standard dodawany bezpłatnie do AC w przypadku pojazdów w wieku 1-10 lat.
  • Wariant Premium (płatny dodatkowo) z najszerszą ochroną obejmującą terytorium Europy.

Warianty Standard i Premium umożliwiają stworzenie produktu zgodnie z potrzebami Klienta dzięki możliwości wykupienia opcji dodatkowych, takich jak holowanie pojazdu do 1200 km za granicą Polski lub zniesienie franszyzy 20 km.