Ocen strone

1

2

3

MATERIAŁ MARKETINGOWY
10.01.2023
Ubezpieczenie samochodu
3 minuty

Statystyki potwierdzają – warto zadbać o Assistance na drodze

O sytuacjach, w których pakiet usług Assistance jest szczególnie przydatny i zmianach w ofercie, opowiada Bartosz Jasik, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych w InterRisk.

Na nieprzyjemne sytuacje na drodze: rozładowany akumulator, przebitą oponę, brak paliwa czy awarię pojazdu najlepszą odpowiedzią jest Assistance 24/7

Zima, niezależnie od temperatury za oknem, to tradycyjnie jeden z „gorętszych” okresów dla Assistance. Wiele oczywiście zależy od tego, jaką aurę zgotuje nam przyroda. Niemniej jednak, chłodniejsza pogoda powoduje problemy chociażby  w kontekście rozładowanych akumulatorów.

W ciągu minionego roku udzieliliśmy w tym zakresie pomocy blisko 1000 razy, a to tylko ułamek świadczeń zrealizowanych dla naszych Klientów. Łączna ich liczba wyniosła blisko 20 tysięcy, co tylko potwierdza, jak potrzebna jest ochrona Assistance w ramach ubezpieczenia samochodu.

W dalszym ciągu najpopularniejszym, bo stanowiącym ponad 40% zgłoszeń, serwisem jest holowanie pojazdu po awarii lub wypadku. Warto nadmienić, że w ramach naszych wariantów Standard i Premium, Klient ma możliwość dokupienia dodatkowego limitu holowania, ponad limit dostępny standardowo. W wariancie Premium będzie to odległość nawet do 1500 km holowania poza terenem RP. W styczniu wprowadzamy także zmianę w wariancie Standard, który dostępny był dla pojazdów w wieku do 15 lat – obecnie nie będzie takiego obostrzenia (oferta dostępna dla pojazdu w każdym wieku), co pozwoli na dotarcie do szerszej grupy Klientów. Na drugim miejscu najpopularniejszych usług znajduje się usprawnienie unieruchomionego pojazdu, trzecim co do częstotliwości jest zapewnienie Klientowi pojazdu zastępczego.

Krótszy czas oczekiwania Klienta na pomoc drogową

Cały czas pracujemy także na poprawą jakości świadczonych przez nas usług. Bazując na, niepełnych jeszcze, danych za rok 2022 można stwierdzić, że udało nam się skrócić średni czas oczekiwania na pomoc o blisko 2 minuty, w stosunku do roku 2021. Obecnie czas ten wynosi średnio poniżej 30 minut. W każdym przypadku zachęcamy naszych Klientów do korzystania z aplikacji, w której mogą śledzić trasę dojazdu pomocy na miejsce zdarzenia.

3 warianty Assistance w InterRisk

Warto podkreślić, że mając na uwadze popularność usług Assistance i tego, że Klienci na drodze mogą znaleźć się w różnych zaskakujących sytuacjach, wariant Start jest dodawany dla wszystkich Klientów zawierających w InterRisk umowę OC. Po styczniowych zmianach, Klient po wypadku, będzie miał do dyspozycji holowanie do 50 km na terenie RP.

Wariant Standard jest elementem ubezpieczenia AC, jeżeli pojazd nie ukończył 10 lat. W tym wariancie holowanie zapewniamy do 100 km po wypadku lub awarii w kraju i w Europie. Istnieje oczywiście możliwość wykupienia opcji wydłużającej dystans holowania, zarówno w kraju jak i za granicą.

Wariant Premium jest przeznaczony dla Klientów wymagających, w ramach tego pakietu Klient otrzymuje nielimitowane holowanie w Polsce i holowanie za granicą do 200 km, z możliwością rozszerzenia nawet do 1500 km. Zapewnimy także pojazd zastępczy po wypadku do 14 dni lub zakwaterowanie w hotelu nawet do 4 dni.

Dobre ubezpieczenie Assistance =  gwarancja spokoju

Dzięki tak zróżnicowanej ofercie mamy nadzieję, że każdy z naszych Klientów będzie mógł dopasować wariant odpowiadający potrzebom i wyzwaniom jakie mogą go spotkać na drodze.

Dobre ubezpieczenie Assistance to gwarancja spokoju, nie tylko dla właściciela, ale dla każdego potencjalnego użytkownika samochodu – żony, męża, dzieci. Warto zadbać by numer „pierwszej pomocy” był zawsze „pod ręką”. W InterRisk pomoc Asisstance możesz wezwać 24/7 dzwoniąc na numer: 22 575 25 25.